A sport- és szórakoztató műsorokat nézték legtöbben a közmédia csatornáin a hétvégén

Többen nézték az M1 Magyarország, szeretlek! című showműsorát vasárnap este, mint a kereskedelmi csatornák filmjeit: az RTL Klubon játszott Harry Potter és a félvér herceget vagy a TV2 által sugárzott Dick és Jane trükkjeit - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtóirodája hétfőn az MTI-vel.
  


Ahogy a Nielsen Közönségmérés adatai alapján írták, a teljes lakosságból több mint 1,4 millió néző kapcsolódott be hosszabb-rövidebb időre a showműsorba, és 828 ezren nézték elejétől a végéig, ezzel a közszolgálati csatornák legkedveltebb műsora lett a Magyarország, szeretlek! A 18 évesnél idősebbek közül 806 ezren nézték meg a vetélkedőt, míg a Harry Potter-filmnek 710 ezres és a Jim Carrey főszereplésével készült vígjátéknak 676 ezres nézettsége volt.
  
A közlemény szerint egyre népszerűbb az M1-en futó Poén péntek: a múlt héten több mint 1,1 millióan kapcsoltak a kabaréra, és 616 ezren nézték végig a műsort. A szintén pénteki Prima Primissima díjátadó gála közel háromórás közvetítésére 1,2 millióan voltak kíváncsiak az M1-en hosszabb-rövidebb időre, míg a női kézilabda Európa-bajnokság közvetítései megduplázták az M2 átlagos nézettségét, különösen a 18-49 évesek körében.
  
A Duna Fölszállott a páva című tehetségkutatója a teljes lakosságot figyelembe véve szombat esténként megduplázza a csatorna átlagos közönségarányát és háromszor annyi olyan fiatal nézőt is a csatornához vonz, aki régebben nem nézte az adó műsorait.
forrás: MTI

Related

magazin hírek 7871972153773548896

Follow Us

Hot in week

Recent

autó-motor

Comments

érdekesség

Side Ads

bulvár

Text Widget

Connect Us

item
Wordpress