Mercedes: Körönként 0,5 mp a hátrányunk

http://negy7.blogspot.com/2012/07/mercedes-koronkent-05-mp-hatranyunk.html
Ross Brawn, a Mercedes AMG csapatfőnöke, és Norbert Haug, a Mercedes-Benz Motorsport alelnöke is a Magyar Nagydíjat megelőzően elmondta, továbbra is tisztában vannak a gyengeségeikkel.
A német gyártó csapata azonban bizakodó.
Ross Brawn:
„Ez lesz az utolsó futamunk a nagy nyári szünet előtt, mellyel egy intenzív időszakot hagyunk mögött a csapattal, miután két hazai versenyen (Silverstone, Hockenheim) is pályára gurultunk. Az idei legjobb eredményünket Kínában értük el, és Monacóban, valamint Valenciában is a legerősebb teljesítményünket nyújtottuk, de a legutóbbi hónap már egy keményebb időszakot jelentett számunkra, és nem olyan eredményeket értünk el, mint amilyeneket szerettünk volna.”
„Mivel most két versenyhétvége követi egymást a naptárban, csak korlátozottan tudunk dolgozni az autóval, de keményen fogjuk nyomni annak érdekében, hogy megtaláljuk a szükséges javításokat.”
„Mindenki élvezi azt, amikor Budapestre látogathat, ami egy nagyszerű város, és a Hungaroring egy igazi technikás pálya, mely a versenyzők és a mérnökök számára is kihívást jelent. Szép jutalom lenne, ha egy erős hétvégét zárnánk ott, még mielőtt elmennénk a jól megérdemelt szünetünkre.”
Norbert Haug:
„A Hungaroring a legalacsonyabb átlagsebességgel rendelkező pálya az állandó aszfaltcsíkok közül a naptárban. Akárcsak Monacóban, az autók alacsonyabb teljesítménnyel futnak körbe a pályán. A kanyarok javarészt közepes és alacsony sebességűek, melyek jó tapadást és fékezési stabilitást követelnek meg maguknak.”
„Magyarországgal kezdetét veszi a szezon második része, és a viszonylag hűvös Silverstone, valamint Hockenheim után egy nagy meleg időt várhatunk a helyszínen, és talán a szezon eddigi legmelegebb versenye következik.”
„Még mindig sok a teendőnk, és hosszú ideje dolgozunk már a csapattal ezen. Tavaly a szezon ugyanebben a részében kevesebb pont állt a nevünk mellett, és Nico (Rosberg) már nyerni is tudott Kínában. Ez volt a csapat első győzelme. Michael (Schumacher) a monacói időmérőn a leggyorsabb tudott lenni, addig Nico második lett a versenyen. Két versennyel később Valenciában Michael is ott állt a dobogón. Jelenleg azonban körönként 0,5 másodperc a hátrányunk, és egyértelmű, hogy maximalizálni fogjuk a fejlesztéseinket a jövőben, hogy lezárjuk ezt a különbséget.”
A német gyártó csapata azonban bizakodó.
Ross Brawn:
„Ez lesz az utolsó futamunk a nagy nyári szünet előtt, mellyel egy intenzív időszakot hagyunk mögött a csapattal, miután két hazai versenyen (Silverstone, Hockenheim) is pályára gurultunk. Az idei legjobb eredményünket Kínában értük el, és Monacóban, valamint Valenciában is a legerősebb teljesítményünket nyújtottuk, de a legutóbbi hónap már egy keményebb időszakot jelentett számunkra, és nem olyan eredményeket értünk el, mint amilyeneket szerettünk volna.”
„Mivel most két versenyhétvége követi egymást a naptárban, csak korlátozottan tudunk dolgozni az autóval, de keményen fogjuk nyomni annak érdekében, hogy megtaláljuk a szükséges javításokat.”
„Mindenki élvezi azt, amikor Budapestre látogathat, ami egy nagyszerű város, és a Hungaroring egy igazi technikás pálya, mely a versenyzők és a mérnökök számára is kihívást jelent. Szép jutalom lenne, ha egy erős hétvégét zárnánk ott, még mielőtt elmennénk a jól megérdemelt szünetünkre.”
Norbert Haug:
„A Hungaroring a legalacsonyabb átlagsebességgel rendelkező pálya az állandó aszfaltcsíkok közül a naptárban. Akárcsak Monacóban, az autók alacsonyabb teljesítménnyel futnak körbe a pályán. A kanyarok javarészt közepes és alacsony sebességűek, melyek jó tapadást és fékezési stabilitást követelnek meg maguknak.”
„Magyarországgal kezdetét veszi a szezon második része, és a viszonylag hűvös Silverstone, valamint Hockenheim után egy nagy meleg időt várhatunk a helyszínen, és talán a szezon eddigi legmelegebb versenye következik.”
„Még mindig sok a teendőnk, és hosszú ideje dolgozunk már a csapattal ezen. Tavaly a szezon ugyanebben a részében kevesebb pont állt a nevünk mellett, és Nico (Rosberg) már nyerni is tudott Kínában. Ez volt a csapat első győzelme. Michael (Schumacher) a monacói időmérőn a leggyorsabb tudott lenni, addig Nico második lett a versenyen. Két versennyel később Valenciában Michael is ott állt a dobogón. Jelenleg azonban körönként 0,5 másodperc a hátrányunk, és egyértelmű, hogy maximalizálni fogjuk a fejlesztéseinket a jövőben, hogy lezárjuk ezt a különbséget.”
forrás: f1-live.hu