Micheliszt egy madár kaszálta el...

Vélhetően egy madár kaszálta el Micheliszt egy jobb eredménytől.




Ezt most, hogyan írjam le, hogy elhiggyétek, nem vagyok részeg! Szerencsére láthattátok, így nem néztek hülyének! Nem T-Rexet, nem egy vadkant ütött el, hanem egy közönséges házigalambot. Nem tudunk sírni, bocsánat, csak röhögni. Wéber is szenzációsat ment a sor végéről, a 11. lett, de ebből semmit nem láttunk, nem sokat mutatták, pedig nem lehetett akármi.

Nem térek magamhoz. Ahogy úgy 220 körül rombol a mezőny, Michelisz elöl, mögötte Coronel lihegett, majd a Chevyk, az volt látható a kistotál képen, hogy az aszfaltcsíkon galambok csipegetnek nyugodtan, nem törődve a közelgő mezőnnyel. Mondjátok meg őszintén, mit csipeget egy galamb (latinul: columba livia domestica) a versenypályán? Milyen fogyaszthatót talál, ez az agyatlan madár Monzában a versenypályán? Mit eszik ez? Gumihordalékot? Vagy azbeszt szendót? Vagy lepattanó karbon elemekre pályázik? Vagy ide szólt a jegye? Mit csinált ez a büdös kis élőlény ott, ahol mi vezetjük a futamot?
Mondom tovább! Galamb ott totyorog, puposkodik, mi ugye jövünk, többiek is ugye jönnek, nem lassan, hiszen autóverseny. Azt mondja a galamb, na, repüljünk!

Felröppen, elemelkedik a madár, jobbra néz, majd a saját seggén, bocsánat, kloákáján robbant ki a feje, Michelisz ugyanis elütötte, a galamb meg átnézett a saját testén. És most figyelj! Futómű, lengéscsillapító azonnal elállítódik, Norbi vészjelzést ad le: "Gáz van, elment a futómű"! Bári Gergő, Norbi mérnöke meg sem meri mondani mi történt, ugyse hiszi el Norbi, áhh, csak egy galamb. "Nincs baj, nyomjad, láttuk!"

Dehogy nincs baj, Norbi lelassult és az élről a nyolcadik helyre küzdi magát a széteső technikával, és nem hiszitek el, de hatalmas energia kellett, hogy be tudja hozni a galambverte BMW-t. Hát, nem találunk szavakat. Indítványozom, hogy a házigalambot, de már akár egy kövérebb hullámos papagájt is minősítsék NATO kompatibilis támadó fegyverré! És akkor még ott van a teljes budapesti állatkert!

Itt az ideje lassan felfogni mi történt. Elúszott egy óriási esély a győzelemre, egy gyönyörű futamon. Wéber hátulról mészárolta a mezőnyt, és mínusz egy galamb. Viszont alább egy videó, ami mindent elmond! Szép volt fiúk! Nincs ilyen! Vagy mégis?
írta: Juni György / forrás: motorsportal.hu

A gyári Chevrolet csapat mindhárom pilótája felállhatott a dobogóra a túraautó-világbajnokság első versenyhétvégéjének második futamán. A verseny nagy részében a pole pozícióból induló Michelisz Norbert állt az élen, de a magyar pilóta végül visszaesett a 8. helyre.

A monzai versenyhétvége második futama a magyar rajongók számára sok jót ígért, hiszen a fordított rajtfelállásnak köszönhetően az időmérőn a 10. rajtkockát megszerző Michelisz Norbert a pole pozícióból várhatta a rajtot. Persze az első futamon látottak óvatos bizakodásra intettek bennünket, hiszen a Chevrolet bivalyerős, és az új motorok is remekül muzsikálnak a SEAT-okban.

A rajtot Norbi remekül kapta el, megtartotta első helyét. Igaz, szerencséje is volt, mert a rajtrácsra két közvetlen riválisa, a második helyezett Alekszej Dudukalo és az első futam legjobb nem-gyári pilótája, Pepe Oriola sem tudott felállni műszaki probléma miatt. A start másik nyertese Tom Coronel volt, aki felzárkózott a Zengő Motorsport 5-ös rajtszámú BMW-je mögé.

A középmezőnyből rajtoló Chevy-k eleinte leginkább egymásra voltak veszélyesek, Huff ismét koccant Menuvel, majd Mullert forgatta ki a célegyenes

Az 5. kör végén Yvan Muller megérkezett az élbolyba, és különösebb nehézség nélkül megelőzte a holland Coronelt, de Michelisz mellett nem tudott elmenni, a magyar pilóta sikeresen visszaverte a címvédő támadásait. Sokáig azonban ő sem tudta visszatartani a franciát, és sajnos a nyolcadik körben hirtelen négyen is elmentek mellette. A három Chevrolet és Coronel került elé, majd az utolsó előtti körben a privátok közt nagy riválisnak számító Stefano D’Aste és Franz Engstler is megelőzte, majd Alex MacDowall is elé került a nem-gyári Chevrolet-vel. Michelisz autója felehetően műszaki probléma miatt lassult le a futam végére.
forrás:  p1race.hu

Related

WTCC 1917102210417791510

Follow Us

Hot in week

Recent

autó-motor

Comments

érdekesség

Side Ads

bulvár

Text Widget

Connect Us

item
Wordpress