Micheliszt egy madár kaszálta el...

http://negy7.blogspot.com/2012/03/chevrolet-triplaval-michelisz-8-hellyel.html
Vélhetően egy madár kaszálta el Micheliszt egy jobb eredménytől.
Ezt most, hogyan írjam le, hogy elhiggyétek, nem vagyok részeg! Szerencsére láthattátok, így nem néztek hülyének! Nem T-Rexet, nem egy vadkant ütött el, hanem egy közönséges házigalambot. Nem tudunk sírni, bocsánat, csak röhögni. Wéber is szenzációsat ment a sor végéről, a 11. lett, de ebből semmit nem láttunk, nem sokat mutatták, pedig nem lehetett akármi.
Nem térek magamhoz. Ahogy úgy 220 körül rombol a mezőny, Michelisz elöl, mögötte Coronel lihegett, majd a Chevyk, az volt látható a kistotál képen, hogy az aszfaltcsíkon galambok csipegetnek nyugodtan, nem törődve a közelgő mezőnnyel. Mondjátok meg őszintén, mit csipeget egy galamb (latinul: columba livia domestica) a versenypályán? Milyen fogyaszthatót talál, ez az agyatlan madár Monzában a versenypályán? Mit eszik ez? Gumihordalékot? Vagy azbeszt szendót? Vagy lepattanó karbon elemekre pályázik? Vagy ide szólt a jegye? Mit csinált ez a büdös kis élőlény ott, ahol mi vezetjük a futamot?
Mondom tovább! Galamb ott totyorog, puposkodik, mi ugye jövünk, többiek is ugye jönnek, nem lassan, hiszen autóverseny. Azt mondja a galamb, na, repüljünk!
Felröppen, elemelkedik a madár, jobbra néz, majd a saját seggén, bocsánat, kloákáján robbant ki a feje, Michelisz ugyanis elütötte, a galamb meg átnézett a saját testén. És most figyelj! Futómű, lengéscsillapító azonnal elállítódik, Norbi vészjelzést ad le: "Gáz van, elment a futómű"! Bári Gergő, Norbi mérnöke meg sem meri mondani mi történt, ugyse hiszi el Norbi, áhh, csak egy galamb. "Nincs baj, nyomjad, láttuk!"
Dehogy nincs baj, Norbi lelassult és az élről a nyolcadik helyre küzdi magát a széteső technikával, és nem hiszitek el, de hatalmas energia kellett, hogy be tudja hozni a galambverte BMW-t. Hát, nem találunk szavakat. Indítványozom, hogy a házigalambot, de már akár egy kövérebb hullámos papagájt is minősítsék NATO kompatibilis támadó fegyverré! És akkor még ott van a teljes budapesti állatkert!
Itt az ideje lassan felfogni mi történt. Elúszott egy óriási esély a győzelemre, egy gyönyörű futamon. Wéber hátulról mészárolta a mezőnyt, és mínusz egy galamb. Viszont alább egy videó, ami mindent elmond! Szép volt fiúk! Nincs ilyen! Vagy mégis?
írta: Juni György / forrás: motorsportal.hu
A gyári Chevrolet csapat mindhárom pilótája felállhatott a dobogóra a túraautó-világbajnokság első versenyhétvégéjének második futamán. A verseny nagy részében a pole pozícióból induló Michelisz Norbert állt az élen, de a magyar pilóta végül visszaesett a 8. helyre.
A monzai versenyhétvége második futama a magyar rajongók számára sok jót ígért, hiszen a fordított rajtfelállásnak köszönhetően az időmérőn a 10. rajtkockát megszerző Michelisz Norbert a pole pozícióból várhatta a rajtot. Persze az első futamon látottak óvatos bizakodásra intettek bennünket, hiszen a Chevrolet bivalyerős, és az új motorok is remekül muzsikálnak a SEAT-okban.
A rajtot Norbi remekül kapta el, megtartotta első helyét. Igaz, szerencséje is volt, mert a rajtrácsra két közvetlen riválisa, a második helyezett Alekszej Dudukalo és az első futam legjobb nem-gyári pilótája, Pepe Oriola sem tudott felállni műszaki probléma miatt. A start másik nyertese Tom Coronel volt, aki felzárkózott a Zengő Motorsport 5-ös rajtszámú BMW-je mögé.
A középmezőnyből rajtoló Chevy-k eleinte leginkább egymásra voltak veszélyesek, Huff ismét koccant Menuvel, majd Mullert forgatta ki a célegyenes
Az 5. kör végén Yvan Muller megérkezett az élbolyba, és különösebb nehézség nélkül megelőzte a holland Coronelt, de Michelisz mellett nem tudott elmenni, a magyar pilóta sikeresen visszaverte a címvédő támadásait. Sokáig azonban ő sem tudta visszatartani a franciát, és sajnos a nyolcadik körben hirtelen négyen is elmentek mellette. A három Chevrolet és Coronel került elé, majd az utolsó előtti körben a privátok közt nagy riválisnak számító Stefano D’Aste és Franz Engstler is megelőzte, majd Alex MacDowall is elé került a nem-gyári Chevrolet-vel. Michelisz autója felehetően műszaki probléma miatt lassult le a futam végére.
forrás: p1race.hu
Ezt most, hogyan írjam le, hogy elhiggyétek, nem vagyok részeg! Szerencsére láthattátok, így nem néztek hülyének! Nem T-Rexet, nem egy vadkant ütött el, hanem egy közönséges házigalambot. Nem tudunk sírni, bocsánat, csak röhögni. Wéber is szenzációsat ment a sor végéről, a 11. lett, de ebből semmit nem láttunk, nem sokat mutatták, pedig nem lehetett akármi.
Nem térek magamhoz. Ahogy úgy 220 körül rombol a mezőny, Michelisz elöl, mögötte Coronel lihegett, majd a Chevyk, az volt látható a kistotál képen, hogy az aszfaltcsíkon galambok csipegetnek nyugodtan, nem törődve a közelgő mezőnnyel. Mondjátok meg őszintén, mit csipeget egy galamb (latinul: columba livia domestica) a versenypályán? Milyen fogyaszthatót talál, ez az agyatlan madár Monzában a versenypályán? Mit eszik ez? Gumihordalékot? Vagy azbeszt szendót? Vagy lepattanó karbon elemekre pályázik? Vagy ide szólt a jegye? Mit csinált ez a büdös kis élőlény ott, ahol mi vezetjük a futamot?
Mondom tovább! Galamb ott totyorog, puposkodik, mi ugye jövünk, többiek is ugye jönnek, nem lassan, hiszen autóverseny. Azt mondja a galamb, na, repüljünk!
Felröppen, elemelkedik a madár, jobbra néz, majd a saját seggén, bocsánat, kloákáján robbant ki a feje, Michelisz ugyanis elütötte, a galamb meg átnézett a saját testén. És most figyelj! Futómű, lengéscsillapító azonnal elállítódik, Norbi vészjelzést ad le: "Gáz van, elment a futómű"! Bári Gergő, Norbi mérnöke meg sem meri mondani mi történt, ugyse hiszi el Norbi, áhh, csak egy galamb. "Nincs baj, nyomjad, láttuk!"
Dehogy nincs baj, Norbi lelassult és az élről a nyolcadik helyre küzdi magát a széteső technikával, és nem hiszitek el, de hatalmas energia kellett, hogy be tudja hozni a galambverte BMW-t. Hát, nem találunk szavakat. Indítványozom, hogy a házigalambot, de már akár egy kövérebb hullámos papagájt is minősítsék NATO kompatibilis támadó fegyverré! És akkor még ott van a teljes budapesti állatkert!
Itt az ideje lassan felfogni mi történt. Elúszott egy óriási esély a győzelemre, egy gyönyörű futamon. Wéber hátulról mészárolta a mezőnyt, és mínusz egy galamb. Viszont alább egy videó, ami mindent elmond! Szép volt fiúk! Nincs ilyen! Vagy mégis?
írta: Juni György / forrás: motorsportal.hu
A gyári Chevrolet csapat mindhárom pilótája felállhatott a dobogóra a túraautó-világbajnokság első versenyhétvégéjének második futamán. A verseny nagy részében a pole pozícióból induló Michelisz Norbert állt az élen, de a magyar pilóta végül visszaesett a 8. helyre.
A monzai versenyhétvége második futama a magyar rajongók számára sok jót ígért, hiszen a fordított rajtfelállásnak köszönhetően az időmérőn a 10. rajtkockát megszerző Michelisz Norbert a pole pozícióból várhatta a rajtot. Persze az első futamon látottak óvatos bizakodásra intettek bennünket, hiszen a Chevrolet bivalyerős, és az új motorok is remekül muzsikálnak a SEAT-okban.
A rajtot Norbi remekül kapta el, megtartotta első helyét. Igaz, szerencséje is volt, mert a rajtrácsra két közvetlen riválisa, a második helyezett Alekszej Dudukalo és az első futam legjobb nem-gyári pilótája, Pepe Oriola sem tudott felállni műszaki probléma miatt. A start másik nyertese Tom Coronel volt, aki felzárkózott a Zengő Motorsport 5-ös rajtszámú BMW-je mögé.
A középmezőnyből rajtoló Chevy-k eleinte leginkább egymásra voltak veszélyesek, Huff ismét koccant Menuvel, majd Mullert forgatta ki a célegyenes
Az 5. kör végén Yvan Muller megérkezett az élbolyba, és különösebb nehézség nélkül megelőzte a holland Coronelt, de Michelisz mellett nem tudott elmenni, a magyar pilóta sikeresen visszaverte a címvédő támadásait. Sokáig azonban ő sem tudta visszatartani a franciát, és sajnos a nyolcadik körben hirtelen négyen is elmentek mellette. A három Chevrolet és Coronel került elé, majd az utolsó előtti körben a privátok közt nagy riválisnak számító Stefano D’Aste és Franz Engstler is megelőzte, majd Alex MacDowall is elé került a nem-gyári Chevrolet-vel. Michelisz autója felehetően műszaki probléma miatt lassult le a futam végére.
forrás: p1race.hu